آیا اعتقاد نداشتن به دعا , طلسم و جادو میتونه اونها رو بی تاثیر کنه ؟

متن مرتبط با «است؟» در سایت آیا اعتقاد نداشتن به دعا , طلسم و جادو میتونه اونها رو بی تاثیر کنه ؟ نوشته شده است

آیا چشم زخمی هم نوعی سحر است؟

  • نیلوبلاگ

    آیا چشم زخمی هم نوعی سحر است؟اثر چشم زخم با اثر سحر شباهت های فراوانی دارد و به همین خاطر است که در متون ادعیه، دستورالعمل های رفع سحر و چشم زخم و نیز دفع آزار و اذیت اجنه و شیاطین به صورت هم زمان و هماهنگ ذکر شده اند اما این که واقعاً چشم زخم نوعی سحر است نمی توان نظر مثبت داد چون سحر عملی ارادی و عامدانه است که فرد ساحر با کمک اجنه شرور و شیاطین انجام می دهد و تلاش دارد موقعیت و نتیجه ای را نصیب سحر شونده نماید اما چشم زخم غیر عمدی است و جزء خاصیت طبیعی چشم برخی افراد است که اگر در چیزی یا ش...

    ادامه مطلب